Packet loss meldingen

Gisterenavond om 23:15 kwamen er uit onze monitoring wat meldingen binnen over packet loss. Onderzoek toonde aan dat het geen aanval of DDoS betrof, maar een uitzonderlijk hoge CPU load op een van onze leveranciers zijn netwerkcomponenten. Na kort overleg en een geforceerde failover was het probleem verdwenen. Zij hebben het incident in onderzoek en …

Applicaties voor FTP en SSH

Veel klanten vragen ons welke applicaties ze allemaal dienen te installeren om hun website te kunnen maken. Op jouw klanten pagina en op de kennisdatabase leggen we dit in een paar stappen al uit. Maar de basis is als volgt: “Extra software is niet nodig!” Alles wat je nodig hebt is onze Plesk beheeromgeving. Hier …

OpenProvider

Een van onze toeleveranciers voor diensten zoals DNS & Domeinnaamregistratie, heeft de laatste weken te kampen met flinke DDOS aanvallen. Aanvallen vanuit het wereldwijde web waarbij grote hoeveelheden data op ze af wordt gevuurd. Dit met als doel de provider dwars te zitten en lam te leggen. OpenProvider heeft hier een statement over naar buiten …

PLESK Upgrade

De laatste plesk upgrade op servers 01 t/m 11 hebben voor wat vragen gezorgd op onze servicedesk en derhalve hebben we daar een pagina aan gewijd op je klantenpaneel pagina. Heb je nog vragen over de COMPOSER of Git implementatie? Neem dan contact op met onze servicedesk. Links: Klanten login – Direct support

Upgrade DDOS bescherming

In de nacht van zaterdag op zondag deze week voeren we onderhoud uit aan de DDOS bescherming voor VPS infrastructuur. De aanvallen van de afgelopen weken hebben ons nieuwe inzichten gegeven in hoe we deze diensten nog beter in kunnen richten en daarmee de stress die een aanval veroorzaakt sterk kunnen verminderen. Wat merk je …